Mire lehet számítani a következő időszakban?
Azzal nem árulunk el titkot, hogy egyre kiszámíthatatlanabb a környezetünk. A munkaerőhiány mellett magas üzemanyagárakkal, valamint a gazdasági környezet gyors változásaival is szembe kell néznünk.
Természetesen a gazdasági és társadalmi körülményekre nincs ráhatásunk, azonban a piaci szereplők soraiban jóval előrébb tudjuk pozicionálni magunkat, ha kellően rugalmasan, előrelátóan és fókuszáltan keressük a megoldásokat és valósítjuk meg azokat.
A cégvezetőknek felelősségük, hogy ezeket a változásokat átláthatóbbá és kezelhetőbbé tegyék, hiszen ezáltal lehet biztosítani a cég fennmaradását és az ügyfelek elégedettségét hosszútávon.
15 éve a fuvarszervezés szolgálatában
2022 decemberében ünnepeljük 15. születésnapunkat. Ez idő alatt mindennapjaink egybeforrtak a fuvarozók és szállítmányozók mindennapjaival. Folyamatosan növekvő ügyfélkörünknek köszönhetően egyre nagyobb betekintést nyerünk az iparágat érintő problémákba, amelyeket sikeresen győzünk le közösen. Erre 150 elégedett ügyfél a garancia.
Engedd meg, hogy e 15 év tapasztalatát most egy születésnapi kedvezmény formájában adjuk át Neked.
Míg kezdetben csak egy CRM rendszerrel tudtuk segíteni a vállalkozásokat, addig napjainkban több mint 30 munkatársunk dolgozik azon, hogy a fuvarozó és szállítmányozó cégek folyamataira specializált funkcióink, valamint direkt kamionokra kifejlesztett útvonaltervező rendszerünk egyre professzionálisabb segítséget nyújtson partnereinknek, amelynek köszönhetően:
- a cégek hosszabb távra tudnak tervezni
- pontosabb adatok ismeretében jobb döntéseket tudnak hozni
- gyorsabban tudnak reagálni az ügyféligényekre
- jelentős időt spórolnak meg
- komoly költségcsökkenést érhetnek el

Miről szól a születésnapi kedvezményprogram?
A mi születésnapunkon a „meghívott vendégek” kapnak ajándékot, így Rólad sem feledkezünk meg. Mielőtt segítenél nekünk elfújni a születésnapi gyertyákat, kívánj egy modult, és mi most a modul bevezetési díjának 100%-át elengedjük!
Szeretnék részt venni a programban!És hogy miért érdemes velünk tartanod a következő 15 évben is?
Íme 15 érv a 15 év mellett
150 + elégedett ügyfél
Magyarországon több mint 150 fuvarozó és szállítmányozó céget támogatunk a hatékonyabb munkavégzésben.
Professzionális megoldások
Szoftverünk alapot biztosít a szakszerű munkavégzéshez és funkcióival az iparágban felmerülő valós problémákra nyújt megoldást.
Fuvarszervezésre tervezve
Az innoTMS egy kifejezetten fuvarozó és szállítmányozó cégek részére fejlesztett ügyviteli szoftver, amely illeszkedik az iparágban tevékenykedők gondolkodásmódjához.
Jogszabályi megfelelés
Folyamatosan nyomon követjük az iparágat érintő jogszabályi változásokat és ezeket be is építjük a szoftverünkbe, így véve le újabb terhet a válladról.
Valós idejű információáramlás
Az innoTMS-be felrögzített vagy oda beküldött adatok azonnal elérhetővé válnak minden érintett kolléga számára, így mindig naprakész adatokkal dolgozhatnak.
Bárhol és bármikor elérhető
A felhő alapú technológiának köszönhetően a szoftver használata nincs helyhez kötve, így a céggel kapcsolatos, döntéshozáshoz szükséges információk bármikor, bármilyen internetképes eszközről elérhetők a vezetők számára – akár otthonról, akár üzleti utazás során.
Mobilapplikáció
A mobilalkalmazás nagyban megkönnyíti a sofőrök munkavégzését és a velük való kapcsolattartást, így gyorsan és egyszerűen, de pontosan végezhető el minden, a fuvarokat érintő adminisztrációs feladat is.
Személyre szabható felület
Az innoTMS számos megjelenésre vonatkozó beállítással tehető egyedivé, emellett a kezdőlapra elhelyezhetők kimutatások, jegyzetek vagy egyéb olyan adatok, amelyek a mindennapos munkavégzés során fontosak lehetnek.
Fejlett útvonaltervezés
Az innoTMS kifejezetten kamionokra specializált útvonaltervezővel rendelkezik, így biztosan olyan útvonal fog elkészülni, amely a kiválasztott járművel járható. A tervezés során elemezhetők a várható költségek, a járművek kihasználtsága, valamint az alternatív útvonalak előnyei is.
Kimutatások – összetett információk egyszerűen
A szoftver integráltságának köszönhetően gyakorlatilag minden munkavégzést érintő adat elérhető egy helyen, így az elkészített kimutatások tényleg a cég valós állapotát fogják tükrözni, amely nagyban megkönnyíti a döntéshozást.
Digitális aláíráskezelés
A rendszer funkciói közé tartozik a digitális aláírás is, amellyel hiteles és bizonyító erejű dokumentumok hozhatók létre digitális környezetben. Ezzel segítünk, hogy az ökológiai lábnyom mellett, az ügymenetek lebonyolításához szükséges idő is jelentősen lecsökkenjen.
Elektronikus számlázás
A szoftverben a számlázás teljes folyamata lebonyolítható digitálisan, így ezek az ügymenetek sokkal gyorsabban zajlanak le, mintha papír alapú lenne, valamint minden fontos dokumentum elérhető lesz egy helyen.
Menetlevél-kezelés
Az automatikus menetlevél-feldolgozásnak köszönhetően ez az adminisztratív feladat is sokkal egyszerűbben és gyorsabban lebonyolítható. Jelentős mennyiségű idő megspórolható, amelyet a kollégák más termelőtevékenységre tudnak fordítani, emellett a hibázási lehetőség is drasztikusan csökken.
Széleskörű integráció
Az innoTMS számos telematikai, üzemanyag- és útdíjkezelő, pénzügyi és egyéb olyan adatbázisokkal áll összeköttetésben, amelyekből az adatok automatikusan bekerülnek a rendszerbe, így több szoftver párhuzamos használata helyett minden információ egy helyen kezelhető.
Telematikai szolgáltatások
A telematikai integrációknak köszönhetően a szolgáltatóktól származó adatok automatikusan megjelennek a rendszerben, ahol további műveletek végezhetők velük, így biztosított az azonnali és naprakész visszajelzés a flotta állapotával, helyzetével és tevékenységével kapcsolatban.
Szeretnél felelős vezetőként építkezni a következő 15 évben is?
Akkor ismerj meg bennünket és vegyél részt születésnapi kedvezményprogramunkon!
Szeretnék többet tudni a modulokról!