Előre tervezni a fuvarozásban egy gazdasági válság kezdetén? Lehetetlennek tűnik, de megoldható!
Manapság az iparágak többségéről sajnos elmondható, hogy szinte képtelenségnek tűnik egy kiszámítható, tervezhető jövőképpel kalkulálni. Nincs ez máshogy a fuvarozásban sem, de léteznek olyan alternatívák, amelyek segítségével Te is megvédheted vállalkozásodat a rá leselkedő veszélyektől!
Számtalan nehézség sújtja a fuvarozási szektort az utóbbi években: sofőrhiány, üzemanyagválság, termeléscsökkenés vagy épp -leállás, és még sorolhatnánk. Azonban az ilyen időszakokban a legfontosabb, hogy a vezető továbbra is szem előtt tartsa és kellő mértékű hangsúlyt fektessen az optimalizálásra – legyen szó akár a folyamatokról, akár a flotta kihasználtságáról.
Az ellátási láncban történő változások kezelése nem csak az alapanyagokat, de a gyártási termékeket szállító vállalkozások életében is komoly kihívást jelent. Az erőforrások átcsoportosításával és így azok akár 100%-os kihasználtságával lehetőség nyílik arra, hogy a cégek ne csak átvészeljék ezt az időszakot, hanem egy olyan stratégiát alakítsanak ki, amely támogatja őket a krízis alatti növekedésben és a krízis utáni továbbfejlődésben is.
A gazdasági és társadalmi körülményekre nincs ráhatásunk, azonban, ha rugalmasak vagyunk és fókuszáltan keressük a megoldásokat akkor jóval előrébb tudjuk magunkat pozicionálni a piaci szereplők között.
Az elszabaduló infláció miatt a fogyasztói kereslet is erőteljes visszaesést mutat, ami magával hozza a termeléscsökkenést, így azok a fuvarozó vállalkozásokat, amelyek eddig kizárólag vagy túlnyomórészt például az építőiparból fogadtak megbízásokat, most – a szektor megtorpanásával – komoly megpróbáltatások elé néznek. Az adaptív hozzáállás képes ellensúlyozni ezeket a negatív változásokat és lehetőségeket teremt arra, hogy a vállalkozás továbbra is nyereségesen működjön.
Természetesen minden szituáció egyedi, senkinek nincs a tarsolyában egy Jolly Joker kártya, amelyet felmutatva azonnali megoldást kínálhat bármelyek cég problémájára. Vannak azonban olyan szemléletek, attitűdök, amelyek beépítésével lényegesen könnyebb jól kezelni ezeket a helyzeteket.
Számos olyan szakértő, piaci szereplő és cégvezető akad, akik már megtapasztalták egy gazdasági válság hatásait, és akik már támogattak vállalkozásokat abban, hogy ebből a borús helyzetből megerősödve és profitnövekedéssel kerüljenek ki.
Hogyan lehet mindezt megvalósítani? Mik az első lépések? Mi az a vezetői szemlélet, ami a gazdasági körülményektől függetlenül megalapozza a vállalkozás biztonságát?
Ezekre a kérdésekre keressük a választ 2023. március 16-án 14 órától.
Háromrészes kerekasztal-beszélgetésünk első felvonásában szakértőktől és piaci szereplőktől ismerhetünk meg olyan praktikákat, gondolatokat, amelyek segíthetik az iparág hazai szereplőit, hogy szembenézzenek a kihívásokkal.
A beszélgetés alatt minden nézőnek lehetősége lesz kérdéseket intézni a vendégekhez, így mindenki hasznos tudnivalókkal távozhat majd az eseményről.
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött! Találkozzunk online 2023. március 16-án!
Kattints a gombra, és regisztrálj!