Kiútkeresés: 3+1 tipp fuvarozóknak a brutális útdíjak kompenzálására

Az elmúlt években számos nehézséggel találta magát szemben a fuvarozó és szállítmányozó szektor. Korlátozások, energiaárak elszabadulása, gazdasági visszaesés, fizetőképesség csökkenése, és most még az útdíjak is soha nem látott módon lőttek ki. Ez a környezet tovább nehezíti a külföldi fuvarozókkal szembeni versenyt és jelentősen veszélyezteti a Te nyereségességedet is.

Kiútkeresés: 3+1 tipp fuvarozóknak a brutális útdíjak kompenzálására

A túlélés és a versenyképesség megőrzésének egyik alapfeltétele az optimalizálás, a költségek kompenzálása és a folyamatos fejlődés. Hogyan támogatják mindezt a digitális megoldások? Íme néhány lehetőség:

1. Útvonaltervezés optimalizálása

Az, hogy a járművek a legoptimálisabb útvonalon haladjanak, még „békeidőkben” is kiemelten fontos. Ilyen magas útdíjak mellett pedig egyenesen elvárás, hogy ahol lehet, spórolj.

Felmérések szerint a tervezett és a tényleges útvonal között általában 2-4% az eltérés, aminek a fele betudható a dugóknak és az útlezárásoknak, a másik 1-2% azonban ténylegesen megtakarítható. Egy nemzetközi kamion átlag futása 10-12 ezer km, ez alapján 120-140 km a feleslegesen megtett út, ami egy 50 kamionos vállalkozás esetében éves szinten több mint 70 ezer euró felesleges költséget jelent!

Egy fuvarozóknak szánt ügyviteli szoftver használatával a járművek mindig a legjobb útvonalon haladhatnak és a költségek is részletesen tervezhetővé válnak.

2. Üresjáratok csökkentése

Az előzőek alapján mondanunk sem kell, hogy mekkora veszteség a Te vállalkozásod számára is, amikor többezer kilométert üres vontatmánnyal tesz meg egy jármű. Ilyen esetekben nemcsak az útdíj jelenik meg felesleges költségként, hanem az üzemanyag, valamint a karbantartási költségek is – amelyek rakomány hiányában nem fognak megtérülni.

Azonban számos digitális megoldás elérhető, amellyel pillanatok alatt gondoskodhatsz a visszfuvarról, így csökkentve a felesleges kiadásokat.

3. Kölcsönösen előnyös partneri kapcsolatok

Ha egy megbízó azt látja, hogy a rakománya az ígért időben érkezik és bármikor pontos információval tudsz szolgálni a járművek aktuális helyzetéről, akkor bizalom fog kialakulni az irányodba. A hatékonyság növelésével és a pontos információk átadásával tehát lojális megbízói kört alakíthatsz ki, amely támogathatja a bevételeid stabilizálását és akár a versenyképesebb árazást is.

Egy minden üzleti folyamatra kiterjedő szoftver nemcsak az adminisztrációt könnyíti meg, de folyamatosan naprakész adatokkal is ellát, amely növelheti a megbízóid elégedettségét.

3+1 Minden egy helyen

A kulcs a hatékonyság és az optimalizálás. A fuvarozóknak folyamatosan új megoldásokat kell keresniük a kihívások leküzdésére. Találhatsz újra és újra különálló megoldásokat minden egyes problémára, de a leghatékonyabb, ha mindez egyetlen, folyamatosan fejlődő eszközben összpontosul.

A digitális technológiák alkalmazása segíthet a hatékonyság növelésében, a költségek csökkentésében és a szolgáltatások javításában. Kérj egy ingyenes és kötelezettségmentes DEMO-t és nézd meg a saját szemeddel, hogyan támogatja egy kifejezetten fuvarozók számára kialakított integrált ügyviteli rendszer az optimális útvonaltervezést, a visszfuvarok szerzését, a megbízók elégedettségének növelését és számos más meghatározó tényezőt! Most ráadásul a konkurenciát megelőzve, kedvezményesen veheted igénybe ezt az eszközt!

Maradj versenyben! Cselekedj most!


Szeretném tudni a részleteket!

Cégünket az őszinteség, a nyíltság, a tisztesség és a bizalom alappilléreire építettük fel. Azt valljuk, hogy mindig az egyenes út a legrövidebb és hogy az a jó üzlet, ahol mindkét fél nyertesnek érzi magát. Együtt többek vagyunk!

Ingyenes demót kérek!

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. További információkért tekintse meg adatkezelési tájékoztatónkat.

Elfogadom