Nagyon fontos számunkra, hogy ügyfeleinknek azt a megoldást adjuk, amire valóban szükségük van.
Sok esetben első ránézésre maguk a cégek sem tudják teljesen pontosan meghatározni, hogy milyen kérdésekre vagy problémákra keresik a megoldást. Ilyenkor jól jön egy hozzáértő külső szemlélő, aki segít lerántani a leplet és támogatja a kialakult jövőkép realizálását.
Ekkor lépnek be a képbe termékmenedzsereink. Az ő segítségükkel feltérképezheted, hogy melyek azok a folyamatok, amelyek korszerűsítésre szorulnak, milyen területeken vannak elakadások, van-e olyan új megbízó vagy megbízás, amelyet a mostani módszerekkel nem tudtok maximálisan kiszolgálni.
A jelentkezést követően szakértőink 1 munkanapon belül felveszik veled a kapcsolatot, majd egy rövid bemutatkozást követően egyeztetitek a megfelelő időpontot.
Az igényfelmérés során részletesen átbeszélitek a céges folyamatokat, a célokat és egyéb olyan tényezőket, amelyek meghatározzák a működéseteket.
Az információk átadását követően munkatársaink elemzik az elhangzottakat, és egy írásos dokumentációt készítenek az eredményről.
Az egyalkalmas igényfelmérés preferenciától függően történhet személyesen vagy online is.
A felmérésről készített írott anyagot abban az esetben is maradéktalanul megkapod, ha az eredmény azt tükrözi, hogy a céges folyamataitok nem ültethetők át az innoTMS-be vagy a szoftverben fellelhető funkciók nem fedik le kellő mértékben a megoldásra váró nehézségeiteket. Ha viszont pozitív eredménnyel zárul a vizsgálat, akkor kinyílik előttünk egy ajtó, amelyen átlépve megkezdhetjük együttműködésünket és közösen formálhatjuk a jövőt!
Az igényfelmérés során megszerzett információk pedig remek alapot biztosítanak ahhoz, hogy a majdani szoftverbemutató tematikája teljes mértékben rátok legyen szabva, és csak azokra a funkciókra fókuszáljon, amely Nektek fontos.
Már csak egyetlen lépésre vagy attól, hogy megtaláld a számodra legjobb megoldást! Készen állsz?